środa, 17 listopada 2010

Wczorajsze postanowienie

Wczoraj postanowiłem sobie, że będę żył tak, jak chcę żyć. Postanowiłem, że będę tym, kim chcę być. Postanowiłem, że będę zachowywał się tak, jak chcę, by moje zachowanie wyglądało; zachowywał się tak, jak zachowuje się ktoś, kim chcę być.

Są chwilę, kiedy zapominam o moim postanowieniu. Na szczęście są to chwile bardzo krótkie. Jak wspomniałem jakiś czas temu: w moim życiu pojawiło się wyzwanie, któremu chcę sprostać. Wiem, że mi się uda. Jednak czasem mam momenty, w których moja kondycja spada. Wtedy się zapominam. Ale tylko przez chwilę. Dziś postanawiam, że jutro nie będę się zapominał.

Tak więc kontynuuję swoje postanowienie. Dziś było ok., ale jutro będzie jeszcze lepiej. Zresztą: obiecałem to na forum, a obietnic trzeba dotrzymywać.

Brak komentarzy: