poniedziałek, 5 września 2011

Marzyć jest pięknie!

Marzenia to rzecz niezwykle piękna. I nic nas nie kosztują, jak ktoś powiedział. Ja, jako 26-latek, nie wyrosłem może z tych dziecinnych marzeń, a zmieniłem styl marzenia. Dziś nie tylko marzę, ale więcej – kiedy marzę, to tylko o takich rzeczach, które mogę osiągnąć, choć często na początku wydają się niemożliwe.

Już nie marzę tylko po to, żeby marzyć – marzę po to, żeby marzenie zrealizować.

Gdy byłem mały, raczej nie dzieliłem się z nikim swoimi marzeniami. I szkoda, że z tego wyrosłem, bo dziś się dzielę, i widzę, że to nie jest dobry pomysł, to nie jest dobre rozwiązanie.

Nie jest dlatego, że większość osób potrafi bardzo szybko przyciąć skrzydła i powiedzieć, że moje marzenia są niemożliwe, że na pewno ich nie zrealizuję. No cóż, taki już los marzycieli. Trzeba zamknąć usta na klucz i robić swoje.

Tutaj, na swoim blogu także nie dzielę się marzeniami i planami. Jak je zrealizuję – wtedy dam znać. Zresztą: cały czas to robię! 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Marzyć jest pięknie? A jak pięknie marzyć? Czy znasz odpowiedź na to pytanie? Gdzie się podziały te marzenia z dzieciństwa? Ty z nich nie wyrosłeś, a ja czuje, że nie pozostały mi już żadne ... Zostały Ci realne marzenia? A czy to nie są po prostu plany, które zamierzasz wykonać? Marzenia nie mogą być realne bo gdy się spełnią co nam pozostanie?... Pustka? Czy potrafisz jeszcze naprawdę marzyć? Tak szczerze? Naucz mnie tego.

Anonimowy pisze...

po obejrzeniu filmu wycofuje część wcześniejszego komentarza... To co dla mnie proste i realne dla Ciebie może być nie do wykonania. Głęboko Cię podziwiam bo ja jako osoba fizycznie całkowicie sprawna i zupełnie zdrowa nie mam siły marzyć ani mieć planów, a Ty...Z tyloma przeszkodami... No cóż bije pokłony za charyzmę, żywotność i pozytywną energię. Nigdy nie słuchaj tych co "podcinają Ci skrzydła" Nie mają racji!!! Pamiętaj możesz wszystko:) Zazdroszczę Ci marzeń... Naucz mnie jak marzyć.

Przemysław Rafał Wieczorek DSM pisze...

Kiedy spełnimy jedne marzenia, powstają następne :) I na tym to polega :) Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam!! :)