poniedziałek, 10 stycznia 2011

Kopie moich postów z onet.blog.pl (1)

25 lipca 2009

To pierwszy wpis na moim blogu. Jak się domyślacie, nic konkretnego w pierwszym wpisie nie będzie.

Może zacznę od tego: Jest to drugi blog w moim niedługim życiu - to, czy moje życie jest długie, to sprawa relatywna; mam 24 lata, dla mnie moje życie jest króciutkie.

Poprzedni blog palnął licho; może to i dobrze, bo mało był on warty. Tzn., w sumie, gdyby był on warty więcej, licho by go nie palnęło, bo prowadziłbym go dalej, i pisałbym tam nadal, ale że był lichy, licho go trzasnęło, choć podobno żyje.

Idźmy dalej: Na imię mam Przemek, mam 24 lata. Urodziłem się w styczniu... I chyba starczy! O sobie, oczywiście, starczy - póki co, przynajmniej.

A więc od dziś zaczynam ponownie. Po raz kolejny - drugi, co już wspomniałem - zmierzę się z blogiem. "Zmierzę się z blogiem"? Trochę dziwnie to brzmij. Ale nieważne. Niech brzmij, jak se chce!

Zapraszam wszystkich na swój blog.

Brak komentarzy: